Aktualno
Tečaj Rorschachove diagnostike po R-PAS sistemu 2024-25: sprejemamo prijave
Prijave na Tečaj Rorschachove diagnostike po R-PAS sistemu zima 2024 – pomlad 2025 so odprte.
Tečaj Rorschachove diagnostike po R-PAS sistemu 2024-25
Znan je koledar za prihajajoči tečaj Rorschachove diagnostike po R-PAS sistemu. Predavateljica na tečaju bo asist. dr. Sana Čoderl Dobnik, spec. klin. psih.
Vpis v študij razvojne analitične psihoterapije 2024–26 (2. stopnja)
Poteka vpis v 2. stopnjo za obdobje 2024–2026.
Vpis je možen od 21. do 28. avgusta 2024.
Jeseni 2024 napovedujemo tečaj Rorschachove diagnostike po R-PAS sistemu
Zbiramo predprijave za tečaj Rorschachove diagnostike po R-PAS sistemu.
Odprte so prijave na seminar Budistična psihologija in čuječnost
Spoznavanje in razumevanje sistemov meditativne prakse, ki jih učijo različne budistične tradicije.
Seminar bo potekal v aprilu 2024. Prijave sprejemamo do 22. marca.
Vpis v študij razvojne analitične psihoterapije 2024-26
Poteka vpis v 1. stopnjo za obdobje 2024–2026.
Vpis je možen od februarja do septembra 2024.
Obeležitev 10-letnice izobraževanja iz razvojne analitične psihoterapije na IKPP
Utrinki z dogodka
Mark Solms: Where mind meets Brain – Recent developments in Neuropsychoanalysis
Poročilo z dogodka v Ljubljani in povzetek predavanj
Jeseni 2023 smo izvedli: Tečaj Rorschachove diagnostike po R-PAS sistemu
Rorschach Performance Assessment System (R-PAS) je nastal v letu 2013 kot revizija Exnerjevega sistema ocenjevanja in se je v tem času uveljavil kot z dokazi podprt ocenjevalni sistem.
Predavatelj teoretičnega dela tečaja je bil prof. dr. Luciano Giromini, predavateljica praktičnega dela tečaja s prikazom primerov pa asist. dr. Sana Čoderl Dobnik, spec. klin. psih.
Predavanja s prof. Markom Solmsom // Ljubljana, 26.–28. Maj 2023
Mark Solms, PhD: Where mind meets brain:
Recent developments in Neuropsychoanalysis
Ljubljana, 26.–28. maj 2023
Dr. Solms nam bo predstavil svoja znanstveno raziskovalna in klinično utemeljena spoznanja o spremembah v razumevanju zavesti, nezavednega, čustvovanja, občutenja in procesa sanjanja ter pojasnil posledice, ki jih prinašajo njegove ugotovitve v delo s pacienti.